2020. november 12., csütörtök

28.Fejezet♪Ajka, az ajkamra ég


H A R R Y

A forró zuhany perzseli a bőrömet, és elgondolkozom, hogy inkább a jeges vizet kellene választanom. Homlokomat a csempének döntöm, míg zubog körülöttem a víz, s a tusfürdőm illata beleng mindent. Mai napom igazán hosszúra sikeredett, már hajnali órákat verdesi az óra mutatója, egy őrületes koncerten vagyok túl, amivel megnyitottam a turnésorozatom. Nagyon izgatott voltam miatta. A rengeteg próba egymást követte, szinte véget nemérő ördögi körbe végződtek, ahogy egyre közeledtem a kijelölt dátumhoz. A közönség őrületes volt, és én sem éppen visszafogottan viselkedtem a színpadon. Többször is kipillantottam Taylorra, aki oldalról hallgatta végig az egész estét. Sajnos a családom nem lehetett ma itt, de a következőn mindenképpen részt vesznek, és tervezem, hogy közelebbről is megismerhessék egymást.

Most még is úgy érzem, hogy bármennyire is volt, s van is rajtam nyomás, az izgalom fogalma még is most járja át a testemet és az elmémet. Belegondolva, hogy Taylor, aki teljesen bízik bennem, hosszabb ideje a társam, egy csodálatos lány, aki soha nem nézhetett még a szemeimbe, most odakinn fekszik a fekete ágyneműm ölelésében. Elképzelem, ahogyan a fehér bőréhez simul a szatén anyaga és csodálatosan izgató párost alkotnak, míg az illatom teljesen körül lengi. Egy idióta fasznak érzem magam, hogy ilyen birtokló gondolataim vannak vele kapcsolatban, de akkor is hízeleg az egomnak mindez. 

Arcomba nagy adag vizet locsolok, hogy kissé feléledjek a gondolataimból. Még sem mehetek ki hozzá úgy, mint egy tinifiú, aki most először lát nőt. Szerencsére nem így van, de még is ennek az érzése temet maga alá egyre jobban, ahogyan a percek peregnek, és az időmet itt pocsékolom el.

Észhez térek, megmosakszom sietősen, hogy mielőbb kinn legyek, és a karjaimba tarthassam őt. Egy törülközőt tekerek a derekam köré, majd megfordul bennem, hogy akár anlékül is flangálhatok, ahogy szoktam, hiszen nem tudom zavarba hozni. Sajnálatos módon. Bármit megadnék azért, hogy ócska poénokat lőjek el, hogy az arcát vörösleni lássam. Még is emlékeztetem magamat arra, hogy felnőtt férfi vagyok, és aszerint is illene viselkednem. 

Kilépve a sötét szobába jobban kitárom az ajtót, hogy valamennyi gyér fényt kapjak. A komódból kirántom az első kezembe akadó alsónadrágot, amivel vissza is megyek a fürdőbe. Nem csukom be az ajtót, felakasztom a törülközőszárítóra a vizes anyagot és felkapom az alsót. Gyors fogmosás után leoltom a villanyt és az ágy felé indulok. Olyan izgalom van úrrá rajtam, mintha első alkalommal lennék egy nőhöz ennyire közel. Látom, ahogy a haja a párnán szétterül, de több belátást nem enged, hisz nekem háttal fekszik. A takaró anyaga körbe öleli a testét. Felemelem a paplant, bemászom mellé, szinte azonnal közel hozzá. Teste az enyémbe simul, kezem a csípőjénél öleli át, ő pedig még közelebb férkőzik hozzám.

- Azt hittem, hogy alszol – mormolom a nyakába a szavakat, miközben a haját elseprem az útból, s mondatom végét egy puszival zárom. 

- Téged vártalak.

Enyhe puszikkal kezdem el ostromolni a nyaka hajlatát, az illata teljesen megbolondít. Fészkelődni kezd, a feneke önkényesen simul az ágyékomnak. Kissé eltávolodik, így már is kezdem feladni a dolgot, és elengedni, ám megfordul velem szembe. Keze felcsúszik az oldalamon, egészen a nyakamig, a tarkómra fel, ahol a hajamba túr. Közelebb húz, én pedig készségesen segíteni neki, hogy a szám az övére simuljon. Lágy ajkai úgy simulnak az enyéimre, mintha mindig is összetartoztak volna. A kezével közelebb von magához, lehetetlen is. Hetyke mellei a mellkasomnak nyomódnak, ajkai szinte falják az enyémet, és már is ösztönzést kapok még többért. Nyelvünk találkozik egy forró érintésben, kezünk mindenhol érinti a másikat, lágy cirógatások közepette, míg én a combján fel egészen a fenekéig haladva megszorongatom finoman. Csípője előre billen, a farkam pedig már sóvárogva igyekszik a combjai közé befurakodni.

- Harry ... – hal el a nevem a csókunk közepette.

- Kicsim?

Fenekéről visszahaladok a combjára és megragadva azt a derekamra húzom. Teljesen összesimulunk. Tovább kalandozik a kezem egészen a felsője alá, ahol a melle úgy simul a tenyerembe, mintha mindig is arra vágyott volna. Dédelgetem, becézgetem, amíg az anyag és nem kerül és a számmal kezdem el hasonlóan bejárni az utamat. Amolyan küldetésnek véve, nyelvemmel körbejárom mellének vonalát, míg a hátára nem fordítom közben, s teljesen átveszem az irányítást. 

Selymes bőre libabőrös lesz az érintésem nyomán, melyeket aztán nyálas csókok követnek. Vállamba mélyednek az ujjai, míg én igyekszem lehámozni róla a bugyit. Lehet, hogy egy mocskos szemét lennék? Nem ilyen indokkal hoztam fel magamhoz, de már annyira vágytam rá hónapok óta, hogy még sincs bennem annyi akaraterő magamtól, hogy megálljt parancsoljak. Persze, ha ő intene parkolópályára, megtenném, egy percig sem haladnék tovább. Ám szerencsére az élvezet az arcára van írva, a csókokat szenvedélyesebben viszonozza, mint bármikor ezelőtt. A kezei bátran nyúlnak hozzám, a hosszú lábai úgy tekerednek körém, mintha attól félne, hogy elszöknék.

Combjai között úgy merülök el, mintha erre szomjaztam volna már időtlen idők óta. Habzsolom, csókolom, szinte felfalom egyben, ahogy van a lénye. Édes íze és illata mindenemet bejárja. Felpillantok rá, felnyúlok, a mellét dédelgetem, míg ő lenyúl és visszairányítja az arcomat a combjai találkozásába. Elmosolyodom, és egy mély nyalintást mérek rá, mibe beleremeg. Meghúzza a hajamat, amely tette égetni kezdi a fejbőrömet, de egyáltalán nem bánom.

- Harry... – motyogja szinte kifulladva, pedig még csak most kezdtem bele az egész őrületbe, aminek a végén garantáltan kapkodni fog levegő után.


T A Y L O R

Harry szája mindenhol ott van. A bőröm egyszerre ég, és reszket, ahogy az ajkai érintenek, majd eltávolodnak. Melegem van, a testem hűs levegőért kiált, míg én több érintkezésért. Izmos teste betakar, ajkai az enyéimet kebelezik be, a foga gyötörni kezdi a számat. Combjaim között pihen a csípője, és bevillan, hogy remélem, hogy sötét van, és nem látja az arcom pírba borulását, ahogy realizálom a pénisze merevségét. Ennek ellenére még többre vágyom, s meg is adja, ahogy csókol, simogat, becézgeti az ajkaimat.

- Gyönyörű vagy, kicsim – puszilja meg a nyakam, és egyszer csak eltávolodik tőlem. 

Combjait érzem az enyéim között, így tudom, hogy messze nem mehetett. Még is alatta, a szemei előtt meztelenül kiderülve, fázom a teste ölelése nélkül. A szívem őrült ütemet jár, a hajam a bőrömhöz tapad. A kezeimmel nem tudok mit kezdeni. Ösztönösen kulcsolom a mellkasom elé, mire Harry nemtetsző hangon mordul egyet. Keze a hasamat végig simogatja, és finoman a mellbimbomat megcsípi. 

Felszisszenek, még is tetszik, ahogy hozzám ér.

Visszakerül fölém, nyelve az enyémhez tör utat, s érzem, hogy ajka az ajkamra ég. Még többért nyújtom a nyakam, ahogy eltávolodik ismét tőlem, és a csípője kissé előre billen, ezzel a tudomásomra hozza, hogy az alsónadrágja már a múltja része.

Elképzelem, hogy mennyire lehet gyönyörű férfi létére, a finoman szálkás alakjával, ahogyan teljesen birtokol engem. Hogy a szemeiben milyen tűz éghet, hogy az ajkai a csókokat követően mennyire lehetnek duzzadtak. 

Felvezetem a kezemet a mellkasán, a szíve fölé simul a tenyerem, s érzem a szívének heves ütemét, amely egyre jár az enyémmel. Lehelete melegen simogatja a bőrömet, melyet a szája követ. Nyelve az álam vonalán siklik végig egészen a mellkasom felé, a két mellem között, majd az egyiket kényeztetni is kezdi. A hajába túrok, még közelebb nyomom a testemhez a száját, ha ez egyáltalán lehetséges. Örülök, hogy a szavak tovaszálltak, és ketten az érzések sokaságával maradtunk, és az érintések, csókok nyelvén kommunikálunk.

Friss illata teljesen az orromba kúszik, a haja csiklandozza a bőrömet, míg a kezei mindenhol ott vannak. Finoman megszorítja a csípőmet, míg végig nem simít a lábaim között. Egy nyögés szökik ki az ajkaimon, mire mosolyát a bőrömön érzem meg, s belecsíp a fenekembe. Felfelé billen a csípőn, és már is abbamarad minden komolytalan tett. 

Visszatért a számhoz, kezével továbbra is kettőnk között incselkedik, amíg teljesen el nem veszik bennem, és a testünk eggyé olvadva nem egyesül. 

1 megjegyzés:

  1. Micsoda +18_as rész. Imádom, hogy kis pillanatokból összeáll egy kép, mely teljessé teszi az egész. Mintha filmet néznék. Köszönöm. ☺️😜

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.